Cri-Cri

Mă bucur foarte tare!

Posted on: 13/05/2011

[Acest post a fost scris în urmă cu câteva săptămâni, în vacanța de Paști petrecută în România. Nu l-am publicat pentru că eram prea nervoasă ca să îi fac o încheiere. Recitindu-l, acum îmi place și mai tare. ]

Mă bucur foarte tare că Pro TV, cel mai vizionat post de televiziune din România, deschide jurnalul de maximă audiență de la ora 19:00 cu un breaking news: divorțul Moni – Irinel și bătălia pentru Irina. Se intră cu forțele de ordine în casa lui Iri, pentru ca Iri NU permite accesul (deci NU permite accesul). Odată cu polițiștii, în casa lui Iri intră și… jurnaliștii. (Hmm… oare au jurnaliștii drepturi de proprietate asupra vilei lui Iri și nu am aflat noi până acum? Ceva nu are sens.) Luăm parte la toate discuțiile private dintre avocați și Irinel, avocați și Moni, Moni și Irina etc. Charming! Dar în fine, oricum nu contează că ceva nu are sens aici, pentru că românului de rând nu îi pasă ce e regizat și ce nu – dar știm că îi place spectacolul în toate formele sale. Să curgă șampania! (Moët vă rog, altceva nu-mi place)

Jurnalul Pro TV merge mai departe, iar eu mă bucur și mai tare! A doua știre de maximă importanță (și audiență) – Oana Zăvoranu divorțează de Pepe. Sau Pepe divorțează de Oana. (n.r.: Oare cum l-o chema pe Pepe în realitate?) Anyway, oamenii clarifică faptul că despărțirea este civilizată, că ei sunt în relații amiabile, însă unica problemă e faptul că Oana îi datorează lui Pepe 75.000 de euro. Pepe îi cere, Oana nu vrea, urlete, țipete. Dar ei sunt prieteni vă rog să mă credeți, e totul în regulă. Parol!

Devine interesant și abia aștept să văd următoarea știre. Ia… să vedem…: DN1, DN x și DN y sunt acoperite de zăpadă, cu o săptămână înainte de Crăciun. Ăăă, de Paști! De Paști am vrut să zic. Cu o săptămână înainte de Paști, cel mai important drum care traversează Carpații românești este înzăpezit, iar circulația este blocată. Toată lumea are cauciucuri de vară. Trebuie să recunosc că suferințele lui Moni sunt într-adevăr mai importante pentru existența mea decât această știre. Adică nu m-a afectat deloc faptul că am făcut… 10 ore cu mașina între Otopeni și Mediaș în urmă cu două zile pentru că, la propriu, timp de 3 ore am stat în loc în zăpadă. Eehh, dar ce ne-am mai distrat! Ne-am bătut cu zăpadă, nici nu știți! Ne-am bucurat extrem când am văzut că mașinile de deszăpezire nu mai apăreau, pentru că așa ne-a mai plăcut să simțim acel aer plăcut de munte și ninsoarea abundentă în mijlocul nopții. Ne-au clănțănit un pic dinții, dar oricum Moni m-a impresionat mai mult. Recunosc că am plâns cot la cot cu Moni când am revăzut-o pe Irina în brațele ei. Al naibii Irinel!

Oh well, jurnalul PRO TV e aproape gata și știrile plictisitoare (și neimportante) încep să apară. Aud că Banca Mondială avertizează că 10 milioane de pământeni vor cunoaște sărăcia extremă în 2011. Cei mai mulți dintre acești pământeni, pe teritoriul Europei, se află în România. Eh, halal știre! Ce ma interesează pe mine, eu oricum nu fac parte din această categorie. Oamenii aceia probabil nici nu-și pot permite un televizor. De exemplu, mi se povestește de o familie cu patru copii care cumpără pâine o dată pe lună, când primește alocația. Mă afectează pe mine asta? Bineînțeles că nu, însă îmi amintesc încă o dată cu drag de Irina în brațele lui Moni și suspin fericită că în sfârșit fetele s-au regăsit!

Prețurile de la mai toate alimentele de bază s-au dublat în 2011 – mai zice Banca Mondială, așa, pe fugă. Eh, eu de fapt locuiesc în Norvegia, unde alimentele de bază nu se consumă. Noi suntem cu caviarul, somonul, d’astea…

Leave a Reply

