Cri-Cri

Adevărata ta față

Posted on: 08/12/2010

V-ați întrebat vreodată care e adevărata voastră față? Cum ați fi voi de fapt, dacă nu ați fi avut niciun fel de influență, din partea nimănui, pe parcursul vieții? Nici măcar din partea părinților?

Eu m-am întrebat, dar, evident, e imposibil. Ni se implementează niște norme, reguli, coduri de bună conduită încă de când ne naștem. Avem libertatea să alegem ce e bine și ce e rău – iar “binele” aici nu este neapărat cel definit de Biblie, ci mai degrabă ceea ce consideri tu că e bine pentru tine.

Sinceritatea. Unii oameni consideră că cel mai bine e să fii sincer întotdeauna, fără excepție, deoarece adevărul va ieși fără excepție la iveală. Alții pot lua sinceritatea drept naivitate, fiind convinși că o minciună spusă acum va conta foarte puțin în viitor. Sau poate chiar nu se va afla…

Se spune că “îți arăți adevărata față” doar când faci ceva negativ. Atunci când te porți necuviincios, minți, bârfești – pe scurt: când îți arăți slăbiciunile. Însă de ce n-ar fi și invers? Poate că “fața ta adevărată” ar fi de fapt una extrem de caldă și deschisă, doar că din cauza influențelor sau întâmplărilor din trecut nu ai fi dispus să ți-o arăți. Eu încep să mă conving că fiecare dintre noi are o astfel de față, însă orgoliile și teama de a fi luați drept fraieri ne duc în panta cealaltă.

Nu are legătură cu cele scrise mai sus, însă am fost încurajată să scriu mai des despre mine. O caracterizare frumoasă și ciudată în același timp mi-a fost făcută în ultimele două luni din partea mai multor persoane, inclusiv mama mea: visătoare și pragmatică. Îmi spunea zilele trecute un prieten: “Ești o ființă foarte ciudată… Cum să poți să discuți afaceri, politică, lucruri obișnuite ale vieții, și să expui niște probleme logice, reale, iar în momentul imediat următor să începi să visezi atât de sus, încât să-i aduci pe toți din jurul tău pe aceleași culmi, fără să-și dea seama când au fost luați de val – când s-a oprit realitatea și când a început visul?”

P.S.: Totul este relativ, însă nimic nu este întâmplător…

P.S.2: Păcat că în ultima vreme mă apucă scrisul pe blog tot la ore din astea obscure. Pregătisem o rețetă zilele trecute, însă de lene n-am mai publicat-o. Revin.

“Published on: Dec 8, 2010 @ 3:38“, ora României.

1 Response to "Adevărata ta față"

me likey! a lot!!! :*

Leave a Reply

