Cri-Cri

The world is a global village

Posted on: 17/04/2010

…zicea la un moment dat Florenta, care se intorcea din Canada si pe care nu o mai vazusem de aproape un an. Eu ma intorceam din Oslo cu un alt zbor fata de cel planuit initial, pentru ca primul fusese anulat. Eram amandoua in acelasi avion. Ea avea bilet undeva in spatele meu, pe randul opus. Bineinteles ca mare ne-a fost mirarea. Zbor direct intre Oslo – Bucuresti, respectiv Montreal – Bucuresti, nu exista, deci era nevoie de escala. Ea isi luase bilet pe Amsterdam, iar mie imi fusese redirectionat zborul tot pe acolo. Iar eu merg in Romania cam de… 3 ori pe an. Ei da, mica e lumea.

Insa povestea e alta. Esti student in Oslo. Mergi pentru O ZI in Paris. Faci poze, multe. O singura poza e cu niste persoane random de pe strada. Ai 300 de prieteni in lista de Facebook, dintre care cam 100 exchange. Doar 15 sunt exchange in semestrul doi. Dintre ei, unul este francez. Care este probabilitatea ca acest tip francez sa ii cunoasca pe toti din poza? Ba chiar sa fie prieten la catarama cu unul dintre ei?

Stiti cum zic unii: “Ma duc la capatul lumii si fac ce am chef, pentru ca nu ma cunoaste nimeni!” Ei, eu zic mai ganditi-va…

UPDATE: Aici puteti vedea poza (sper ca se vad si comentariile): http://www.facebook.com/photo.php?pid=5176682&l=85a4343b83&id=665414523

3 Responses to "The world is a global village"

Aceiasi intrebare mi-o pun si eu.. cum e posibil sa te intalnesti din intamplare intr-o tara straina cu un om cu care te straduiesti sa te vezi de peste un an? asa ca Flo are mare dreptate

thank you wery much

La fel mi s-antamplat si mie!
Eram in Singapore si am aflat ca Oprea Paul, pe care probabil il stii, vroia sa vina si el pe-acolo sa munceasca anul viitor😛

Facebook e extraordinar
http://apps.facebook.com/pentru_doi_prieteni/

Leave a Reply

