Cri-Cri

Wise choices?

Posted on: 02/03/2010

“There comes a moment in life when you realize it’s time to move on.” In general, astfel de momente sunt descrise de un sentiment brusc care te trezeste si te face sa iti dai seama ca ai mers prea departe si e cazul sa pui punct. Poate sa fie vorba de o idee, de un tic, de o obsesie. Momentele astea sunt urmate ori de un sentiment de super-satisfactie, in care te lauzi pe tine insati pentru cat de strong esti pentru ca ai reusit sa faci pasul respectiv, ori de… o intamplare complet opusa care iti da toate planurile peste cap. Si de fiecare data cand zici “ok, acum e done, over, pun punct definitiv!”, ceva se intampla. Ironic, a doua zi. Ceva ce incepe sa iti declanseze intrebari: Oare am procedat gresit? Chiar e cazul sa pun punct? Mai e vreo speranta? Poate e bine sa imi expun in continuare ideea. Sau sa imi urmez obsesia…

Va ramane o enigma pentru mine, cel putin o vreme, daca gandirea asta e buna sau nu…

Pana una alta, una dintre obsesiile mele a devenit realitate: saptamana viitoare incep internship-ul la Ambasada Romaniei in Norvegia, unde voi lucra la lansarea Camerei de Comert Romano-Norvegiana.:) Si da, de data asta sunt mandra ca mi-am urmat obsesia…

Leave a Reply

