Cri-Cri

Good morning, sunshine! ;)

Posted on: 17/02/2010

…suntem in semestrul doi. Peste 4 luni ar trebui, teoretic, sa ma intorc in Romania. Ceea ce e trist. Daaaar, nu pentru asta sunt aici, ci… ca sa va anunt ca inevitabilul s-a produs! I am on Twitter! ^^ (happy face – invatata in Norvegia :P).

Asadar, va astept sa impartasim emotii. Sper sincer ca acest cont sa imi atenueze dependenta de Facebook (care a ajuns la un nivel scandalos!) siiii… sper sa scriu naibii mai des si pe blog pentru ca ma simt foarte bine! Of!…

Pe aceasta cale as vrea sa il anunt pe Cata Ilea ca m-am atins de acest coltisor si i-am schimbat link-ul de la blogroll, iar lui Ionut Dumitrescu as vrea sa ii multumesc pentru ultimul comentariu si sa ii promit ca voi incerca sa scriu mai des de acum inainte posturi de “acel” tip. Nu de alta, dar si mie imi place sa citesc tot astfel de posturi.

Acum plec la culcare, insa tin sa promit ca maine voi reveni cu povesti interesante despre Norvegia. Sper sa ma si tin de cuvant! Ha det bra!

Tags:

3 Responses to "Good morning, sunshine! ;)"

2 chestii, Cris :

1) ai schimbat doar description-ul cu numele link-ului nou, link-ul a ramas tot cel vechi inca
2) nu ne-ai zis nicaieri cum te gasim pe twitter😉

Si sa incerci sa te tii de scris un pic mai des, ca prinde bine pentru destindere si informare :p

OMG, merci Cata!🙂
…Twitter hmm… pai, mi-am trecut nickname _Cri_Cri_, numele meu e Cristina Moldovan. Cam asta e🙂 Iata-ma! http://twitter.com/_Cri_Cri_

Minunat!

Leave a Reply

