Cri-Cri

Oh, sweet Norway…

Posted on: 01/11/2009

Uite ca am ajuns din greseala pe blogul meu. Nu il mai am nici macar la bookmarks si mare mi-a fost mirarea sa vad ca in momentul in care am dat search pe google dupa un nume, un post de pe blogul meu a fost al doilea rezultat. Ca si cum nu ar fi fost de ajuns, am ajuns la 11.000 de “hit-uri”. Which is very good for my ego…🙂

O, da… cate am de povestit… De la prima saptamana in care nu ma mai puteam opri din plans, pana in acum, in sesiune. Apropo, maine am primul examen, la norvegiana. Am invatat si eu ceva: Jeg trives i Norge.🙂 De ce nu ma mai puteam opri din plans? Pai imi era atat de dor de casa, camera asta arata atat de goala, patul, biroul, lampa de birou, baia, toate erau straine. Pur si simplu am plans. Pana cand a inceput scoala. Si atunci sa vezi…

In BI esti ca la tenis. Nu urmaresti mingea, ci baietii (don’t be mad, Mihai, you know I love you!! – dar stii, trebuie sa afle si alte fete lucrurile astea daca planuiesc sa studieze la BI😛 ). Da domne’, toti blonzi, inalti si frumosi. Fetele, la fel – blonde, papusi Barbie pe banda rulanta. Sa nu mai zic de copiii norvegieni. Pur si simplu te topesti de dragul lor, iti vine sa ii iei in brate pe toti. De altfel, copiii sunt si cei mai prietenosi – vorbesc cu tine (chiar daca in norvegiana), iti zambesc, sunt plini de viata.

IMG_3991

A, era sa uit. Cel mai important detaliu. Peste doua zile se implinesc doua luni de cand sunt fericita posesoare a unui MacBook Pro. Nu il mai las din mana.🙂

Revin, au revoir…

P.S.: O poza cu mine si cu mama de la lacul Sognsvann, la 5 minute de caminul meu.

A, da, and Facebook ruuulllzzzzz!!!

IMG_3985

4 Responses to "Oh, sweet Norway…"

Jeg elsker deg!!… tare tare!🙂

hehe😀 Asteptam atunci si relatarile ulterioare, Cris🙂 Sa ne spui si noua cum acolo profii sunt profi si nu-ti bat aropouri de plasuta… Cum soselele nu stiu ce-nseamna gropi, cum oamenii nu stiu ce-nseamna griji la fel ca la noi in tarisoara noastra amarata…🙂 Chestii de-astea de detaliu, efect si contrast, care sa ne lumineze un pic ziua si sa ne dea speranta ca totusi exista si se poate si mai bine🙂

Bafta la stressiune🙂

dear..dar nu crezi ca ne-ar placea sa ne povestesti ce mai faci pe acolo. Nu de alta da mie mi-e tare dor de tine..noroc de Facebok:))

Cris, mama, daca te mai atingi de coltisoru’ asta de net (ceea ce sper, totusi), te-as ruga frumos sa-mi actualizezi si mie linku’ ca am trecut si eu la civilizatie😀 WordPress😉

Leave a Reply

