Cri-Cri

Norvegia

Posted on: 22/06/2009

Gata, e oficial. La anu’ plec în Norvegia. Mai precis, pe 7 august la ora 12.45 voi fi pe aeroportul din Oslo, unde, probabil, va fi foarte frig. Chiar în acest moment, fetele (cu care vă voi face cunoştinţă în curând) îmi cumpără bilet la Austrian Airlines. Cu escală de o oră la Viena.🙂

Aşaaa… Şi acum să vă povestesc. În urmă cu două-trei luni de zile, am primit o bursă de dublă diplomă la BI Norwegian School of Management, la masterul lor în finanţe. Nu sunt neapărat entuziasmată, pentru că în general mă ataşez foarte mult de locuri şi oameni. Iar acum, chiar şi pentru un an, îmi va fi foarte greu să las părinţii, prietenul, prietenele, cunoscuţii…  I mean FOARTE GREU. Să mă mut acolo… nici nu se pune problema (m-au întrebat mulţi dacă nu mi-ar plăcea să mă mut. Răspuns: NU).

Dar cred că va fi interesant. Cel puţin nu voi mai suporta chinul pe care îl trăiesc deja de trei ani de zile (pe 14 iunie am împlinit 3 ani de când sunt la TMC), şi anume să mă plimb de dimineaţa de la 7 până seara la 22-23 (uneori chiar şi mai târziu) între şcoală şi serviciu. Mi s-a luat. Aşa că principalul avantaj în ceea ce priveşte plecarea mea în Norvegia este că… sunt în concediu😀 .

Cu ocazia asta, voi ura bun venit în curând unei noi secţiuni pe acest blog, Norvegia. Voi încerca să fac un jurnal al întâmplărilor de pe acolo, sper eu cât mai palpitante. Dar, să aşteptăm până pe 7 august.🙂

3 Responses to "Norvegia"

La anu’ plec în Norvegia. Mai precis, pe 7 august la ora 12.45 voi fi pe aeroportul din Oslo ”
Adica in 2010?🙂

Nu, la anu’ scolar. Adica 2009-2010🙂

Mult succes si experiente cat mai placute.😛

Leave a Reply

