Cri-Cri

Nu e bine. Scad în ZeList

Posted on: 19/03/2009

Nu prea le am cu blogurile, dar competiţiile mă pasionează. Aşa că nu pot să mă las învinsă de propria persoană. Am fost la 67% în ZeList, acolo trebuie să rămân. Sau să cresc, of course.

Mă seacă faptul că nu am timp să scriu. Şi nici nu pot să scriu la comandă. Adică “hai k parcă nu am mai scris demult, cred că ar fi cazul… oare ce subiect să aleg?”. Trebuie să existe ceva ce să mă provoace, pentru că atunci îmi vin ideile. Am vreo 4 draft-uri începute, unul cu Băsescu, altul cu investitori, un top al bloggerilor😀 etc.

Anyway, ideea de bază e că nu am timp să le scriu. Iar ideile cele mai trăznite îmi vin, bineînţeles, în metrou! Long live Bucharest!

Hai vă pup, promit că încerc să fiu mai conştiincioasă…

6 Responses to "Nu e bine. Scad în ZeList"

Da Cris, am observat ca fenomenul asta se manifesta cam la toata lumea… Cu postatu’, pentru proletaru’ de rand (vezi NOI) nu prea-ti mai arde de mai nimica dupa 9 ore de munca asidua cand ajungi acasa si te-asezi in coltisoru’ tau vesel si linistit🙂 Si sa stii ca si la mine am observat o scufundare de rank demna de Titanic… Saptamana trecuta 2703 – saptamana asta 6154 … WTF? :))

long live mobile web:)))

cred k în metastază (Doamne fereşte!!) o să scriu de pe mobil…:P

hai lasa.ce e cu asta. si asa mergi 15 mii de ani cu metroul:)) ai ajunge pe primul loc in zelist dc ai scrie=))

Multumesc pentru incredere… astept cadou un Blackberry.🙂

tata zice sa astepti prima de craciun:))) cica la paste mai slabut asa….

Leave a Reply

