Cri-Cri

“Aşa ceva… este Dumnezeu” :))

Posted on: 10/03/2009

Aţi recunoscut, nu, faimoasa expresie a lui Mircea Badea? Acum este rândul meu: aşa ceva, ceva atât de tare, nu credeam că e posibil… decât eventual sub formă de glumă. Vă rog… (să ne dregem vocea şi să strigăm cât ne ţine pieptu’…)

MIRCEA BADEA PREŞEDINTEEE!

van_badea

Avem o petiţie, oameni buni, care vrea să îl promoveze pe Mircea Badea în funcţia de preşedinte. Da, aţi auzit bine. Pentru că “ne-am săturat de hoţii şi tâlharii de politicieni, a venit momentul să apară şi în România un independent ca şi Barack Obama în SUA, cinstit şi corect“. Ăla cu siguranţă e Mircea Badea!

Cât de fan imbecil (mă scuzaţi) să fii ca să faci o astfel de petiţie? Îi recomand iniţiatorului să încerce şi la Ombutsman. “Nu-mi vine să cred că am reuşit”, va declara Mircea Badea la auzul frumoasei veşti, după exemplul Alinei Plugaru.🙂

Vă rog, semnaţi petiţia!😀

8 Responses to "“Aşa ceva… este Dumnezeu” :))"

Mircea Badea nu vrea sa fie presedinte, el chiar zice, autoironic ca daca ar ajunge intr-un post de conducere s-ar duce totul de rapa…:)

Nici nu insinuam ceva legat de Badea, ci “ilustram” prostia acestui domn care incearca sa il faca pe Badea presedinte printr-o petitie. Pe care alti “domni” o semneaza.🙂

se pare ca-ti place sa ilustrezi prostia, spre deliciul nostru…:P

in subconstient, il iubesti pe Mircea Badea

🙂 Asta a fost draguta.

Imi place Mircea Badea ca analisto-entertainer. Dar uneori exagereaza cu diferite razboaie (care ma enerveaza pe mine). Asa ca aceasta iubire a mea pentru el are niste limite bine impuse, pe care daca nu si le depaseste, eu nu o sa ating niciodata orgasmul.

Draga Cristina, trebuie sa marturisesc ca nu m-am gandit niciodata astfel la Mircea Badea(furnizor de orgasm). Ceea ce cred eu ca e bine pentru mine. Si acum incerc sa ma gandesc, dar ceva instinctiv imi blocheaza neuronii.

Daca replica ta m-a surprins in prima faza, mi-am dat seama ca practic, “calitatile” astea la Mircea Badea sunt previzibile.

Vorbim de orgasm intelectual, sper.. Nu?

Bineinteles. Daca vrei, in acest context orgasm = apogeul “iubirii” pe care tu spui ca eu o simt pentru MB.

Pfiu! Până să ajung la ultimele rânduri chiar credeam că-l vrei președinte pe Mircea Badea.. Nu-ți pot spune cât de ușurat am răsuflat când am văzut “lumina” de la capătul postului..😛

Leave a Reply

