Cri-Cri

Despre ultimele trei săptămâni

Posted on: 03/03/2009

În ultimele trei săptămâni am avut parte de o experienţă, aş spune eu, plăcută. Am frecventat, alături de colegii de la New Media (Realitatea-Caţavencu) un workshop susţinut de însuşi guru al online-ului în România, Iulian Comănescu (lumea zice că e, zic şi eu :P). Cu această ocazie, am aflat că trebuie să lucrez la link-uri. Adică să pun multe, multe peste tot ca să priceapă lumea (cine vrea, bineînţeles) cât mai bine ce vreau să spun.

Ei bine, tot cu această ocazie am primit o “leapşă”: să promovez un video. Un reportaj foarte bine făcut, un fel de ironie “tacită”. Poftiţi-l pe Agentul 008, un Garcea de care mie, sincer, mi-e milă. Pare aşa băiat bun…

P.S.: Video-ul este de la aceeaşi televiziune care a făcut şi Bâlci de Bâlci la Pişcani, Argeş TV. Iar vocea tipei pare aceeaşi. Şi materialul, după cum spuneam, în acelaşi stil “cuminte”.

Poftiţi tema mea: “De viralizat cu blogurile proprii şi ce mai aveţi la dispoziţie materialul de pe ArgesTV. În momentul scrierii are 25.258 de views. Hai să vedem cât de sus putem să-l “săltăm”. Şi pe blogul lui Comănescu. În momentul în care l-am publicat pe blog/promovat pe mess avea 26.098 vizualizări. Apropo, puteţi să mă/ne ajutaţi şi voi, dându-l mai departe.

2 Responses to "Despre ultimele trei săptămâni"

hehe, oamenii distrug fantana: se aseaja cum fundul pe ea.. care este😉 foarte bine, criss_utza😉

[…] Sursa: Cri-Cri […]

Leave a Reply

