Cri-Cri

Moda snobilor

Posted on: 24/01/2009

Am o întrebare: Ce găsiţi atât de atractiv în a vă poza cu vedete?

Mă uit uneori la poze, pe hi5 sau oriunde pe internet, şi constat ca unele persoane au o plăcere deosebită în a posta pe net  poze cu diverşi oameni cunoscuţi. “Aici eram cu Cătălin Botezatu”. “…cu Emil Boc”. “Cu Bambi, la mare :)))))))” (WTF?!)

You people are funny! Aşa… ai întâlnit o vedetă… şi? Care e problema? Vrei o amintire – fă-ţi o poză. Dar de ce ţi-ai posta-o pe internet? AAA… ca să vadă lumea (stupid me!). Ca să ştie tot globul că ai întâlnit acea vedetă! Ca să te dai mare! Întrebarea e… nu te gândeşti cât de penibil(-ă) eşti, în condiţiile în care acea persoană te-a vazut două secunde în viaţa lui/ei (cât ai făcut poza), după care “adios, au revoir, goodbye, nush de unde mă cunoşti, că eu cu siguranţă nu te cunosc pe tine”!? Crezi că vedeta asta se “dă mare” că te cunoaşte pe tine? Te-ai gândit vreodată că prin ceea ce faci, îi faci reclamă gratuită, iar el/ea face p… pe tine?

Ah, da, există şi specimene care se pozează (cu aceeaşi pasiune) în fel şi fel de locaţii cunoscute. Ca şi cum nu ar fi de ajuns poza postată pe internet, scriu jos un comentariu: “…la Parlament” (LOL). “Eram în Bamboo, cu prietenii” (nu zău?!).

Ceea ce e şi mai tragic e că am observat că nu trebuie să fii neapărat cocalar/pitzipoancă pentru a avea o astfel de mentalitate. Există şi oameni obişnuiţi, fix în aceeaşi situaţie.

Aceştia, doamnelor şi domnilor, sunt SNOBII – acei wannabe om vedetă/om puternic/om bogat/om frumos etc. Oameni ipocriţi, care vor să pară ceea ce nu sunt.

Nicu Gheară, care din păcate chiar este o vedetă, face parte din această categorie. Dacă nu mă credeţi, vizitaţi-i profilurile de hi5 (are vreo 10) sau mergeţi în orice local pe care îl patronează. Un exemplu mai jos:

321219794img

Get a life, goddamit!

4 Responses to "Moda snobilor"

:))…foarte tare…eu chiar n-am nici o poza cu vreo vedeta, nu prea m-a atras chestia asta, tocmai pentru ca nu-i vedeam valoarea…rostul…oricum imi place post-ul.

esti o deschizatoare de drumuri in jurnalism

uuu…I’m the coolest..,,ma vazut cocalarii,, ca ma pupa vedeta:)))))))))

Nici pe mine nu ma prea atrage ideea de a poza langa o vedeta. Am avut ocazia sa fiu de multe ori in backstage cu multe vedete… insa nu aveam degand sa stau la coada sau sa ma imbulzesc doar ca sa se uite vedeta crucis in obiectiv… :))

Recunosc totusi ca in studentie m-am pozat cu carcotasii😉 si DA! mi-am pus pozele pe hi5 si inca le mai am acolo😛 Sunt primele si ultimele poze cu vedete pe care le-am facut … ce sa-i faci … am fost tanara si proasta pe vremea aceea… ma mir ca am terminat facultatea :))

Leave a Reply

