Cri-Cri

Un homosexual simpatic :)

Posted on: 16/01/2009

Cică vidoclipul ăsta a făcut senzaţie. Mai precis dansul fetelor. Spre ruşinea mea, nu l-am văzut până astăzi, când am primit o parodie după acest videoclip. Dar ce m-a distrat cel mai tare şi mai tare a fost un mic şi simpatic gay care imită dansul lui Beyonce din Single Ladies.

Aici e un pic şi mai gay, mă cam sperie :))

Am aflat că şi nenea ăsta a făcut senzaţie, iar toată lumea îl adoră. Şi eu la fel…:)

2 Responses to "Un homosexual simpatic :)"

Super tare!!!!!!!Saracul cat s-a fi chinuit sa invete.
Merita sa fie bagat in seama!:)

oo doamne…kill me…I’m blind:)))))))))

Leave a Reply

