Cri-Cri

Cadou de Crăciun

Posted on: 15/01/2009

Inainte de vacanţa de iarnă am primit următorul mail:

Subj: Buna Cristina !!!
From: “elena….” <elena…..@yahoo.com>
To: khris….@yahoo.com

Buna Cristina!!
Daca nu mai tii minte sunt Elena […]!! :)) si vreau sa te rog ceva mult mult de tot , mi e cam rusine sa iti zic pt k nu ne cunoastem mult dar mi s-ai parut fata de treaba si vroiam sa te rog din suflet dc poti…..deci este in legatura cu guvernanta pentru recenzia si referatul care trebuie sa le facem si eu plec acasa acum joia viitoare si vin dupa 10 zile si avem mecuri de deplasare ,cantonamente si nu prea am timp sa ma ocup cum trebuie de proiectele noaste si vroiam sa te intreb dc poti sa ma ajuti sa -ti dau ce mi a trimis profu de recenzie si pt referat nu stiu ce exact trebuie sa facem sa mi le faci tu ,si eu o sa-ti dau niste bani , pt k stiu k e mai bine decat cadou si apreciez dc vrei sa-mi ajuti si timpul care il pierzi🙂 te astepet cu un raspuns pt k nu stiu dc ne mai vedem la scoala k stii cu voleiul nu prea pot sa ajung.te pup si sa ai o zi frumoasa********

Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu, când (doar) mă gândesc la astfel de persoane mi se face greaţă! Dintotdeauna am fost săritoare, am ajutat pe cine am putut, cum am putut. Nu am fost (şi nici nu sunt) excelentă în ceea ce priveşte învăţatul. Nu am fost never ever perfecţiunea întruchipată – să nu copiez la lucrări, să ii critic pe cei care încearcă să “scape” de şcoală prin diverse mijloace. Nu am fost eu nici aia care să se simtă ameninţată de concurenţa de la şcoală, să fug după note etc. Pe scurt, şcoala e ceva care dacă mă pasionează – fac, dacă nu – nu.

Dar frate, când vine cineva la mine cu astfel de cereri, pur şi simplu îmi ies din fire! Pe lângă lipsa de bună creştere, bun simţ, 7 ani de acasă, RESPECT, pe care le afişează cu nonşalanţă vizavi de mine, o face pe “drăguţa”, oferindu-mi bani, adică practic mituindu-mă să îi fac ei treaba! Adică pardon… “niste bani , pt k stiu k e mai bine decat cadou”. WTF?!

Să se înţeleagă, dacă mi-ar fi spus “Vrei să mă ajuţi şi pe mine să fac acest proiect?” – cu siguranţă aş fi ajutat-o… cât aş fi putut, cum aş fi putut.

Tags:

5 Responses to "Cadou de Crăciun"

foarte tare.
Unii nu inteleg diferenta de a fi bun , “de treaba”, “de gasca” si a fi fraier…evident colega credea varianta a doua, desi nu a vrut sa te ia de fraiera ca iti da “niste bani”…:))
De aceea, trebuie sa te impui cateodata…si eu sunt genul de luat de fraier…da nu intotdeauna😛

;)) daca ati sti ce bani frumosi faceam eu in facultate de pe urma acestor colegi “dragutzi”.

bineinteles, nu e frumos cum te-a abordat aceasta Elena, dar eu as fi profitat putzin … Doar pentru bani… evident.

I’m baad !😛

Daca nu sunt indiscreta… pentru cati bani/proiect? Un proiect dureaza timp… timpul costa bani. Si sunt sigura ca madam nu mi-ar fi dat nici 100 de euro. Avand in vedere ca nici de proiectele mele nu am timp si nici nu imi face placere sa le fac, pentru ce m-as injosi intr-atata hal? Imi fac treaba la locul de munca pe care il am, primesc bani, totul este legal si pe deasupra mai imi face si placere! Deci costul de oportunitate e muuuuuuult mai mare in acest caz. Bineinteles, in ceea ce ma priveste.

knd am auzit initial povestea am zis k trebuie sa citesc cu ochii mei. de ce pt k o stiu p aceasta ele de prin anu 1. nu pot sa-ti spun cris cat de “sila” mi s-a facut.

muhahahahahahaha😀
rad cu lacrimi😀
cine=i ma elena asta?ca-i simpatica rau,auzi la ea formulare “iti dau bani,pt ca stiu ca-i mai bine decat un cadou”….clar,nu numai ca ii e lene sa-si faca tema,ii e lene si sa-ti cumpere ceva muhahahahahahahahahhahahahahhahahaha…..intru in sevraj de la atata ras =)))))))))

Leave a Reply

