Cri-Cri

La moda

Posted on: 10/12/2008

E la moda sa iti faci blog. O prietena imi spunea cu mult timp in urma,  cand eram noi mici si naive – “E la moda sa fim proaste. Asa ca hai sa fim la moda!” (prietena mea – de altfel – o persoana care ura “printzesele”). Cam asa si cu blogurile astea… e la moda sa ai blog, asa ca hai sa fim la moda! Hi5-ul a ramas la coada.

Acestea fiind spuse/scrise, imi urez bun venit in comunitatea cea vasta a blogger-ilor si imi doresc mult, mult succes!

Yours,

Cri-Cri.

PS: Cri-Cri e porecla mea din scoala generala.

Tags:

10 Responses to "La moda"

gata, imi fac si eu🙂
satraiti bine!! :)))

Cri-Cri, pentru primul post pe blog, ai mare succes. E primul comment pe care il scriu, asta e dovada! Trebuie sa remarc faptul ca si PS-urile “nenumarate” sunt la moda! ;;)Prietenii stiu de ce!
>:D<

cristina cea de la comments, e autoarea blogului?…nu mai inteleg nimic..🙂

No, dear. Eu sunt Cristina-autoarea, ea e Cristina-comentatoarea…:)

Imi place de tine, tot optimista ai ramas😛

Foarte bine ca ti-ai “tras” blog. Acum sa speram ca o sa postezi cat mai des, macar asa sa mai vedem si noi ce mai zice Cristina🙂
Succes!

Multa bafta. Dar daca tot zici ca
“Acum s-a inventat ceva superior: blogul. Care – deocamdata:) – e pentru elevati, pentru cei care stiu sa se exprime, sa scrie corect gramatical, pentru cei care au ceva de spus (iar eu daaaaa, fac parte din categoria asta).”

Atunci fii si tu elevata, lasa dracului Cri-Cri ca nu mai esti in generala.🙂

Oricum te pup.

Feri

Probabil ca urmatorul pas spre “a fi la moda” va fi sa iti faci Twitter, nu?😛
Glumesc… Mult succes in continuare cu blog-ul😀

Oh, no!!! Inca unul din asta? O sa innebunesc! Oricum, de asa ceva gen Twitter chiar n-as avea timp😀

uuuuuuu……….suntem in trend

Leave a Reply

